23 Haziran 2013 Pazar

TEK KELİME

Böyle 3-5 cümle kurmak yerine bir kelimeyle anlaşabildiğim insanlar var,çok seviyorum onları -Şu kişi hakkında ne düşünüyorsun? + Nefret....- Meyvalı sodaya ne diyorsun? + En Çoookkk :):):):)müthiş bişiiii buuu cümlelerce anlatmıyorsun tek kelime karşındaki o tek kelimeden bi kitap yazabilir.belki de bi konferans verebilir,çözmüş seni...çözmüşsünüz ilmikleri,herşey dümdüz.arada en gel yok akışanlara.akışmışsınız...bir olmuşsunuz. onun sevdiği mor olmuşsun,senin sevdiğin sarı o... o yüzden azaltmışsınız cümlelerim yükünü...hafifsiniz... tek kelime... ama çok kelime... yine bişey soruyorum sana;tek kelimeyle cevaplıyorsun.o tek kelimeyi alıyorum sayfalarca okuyorum,gülüyorum,düşünüyorum,çelişiyorum ve yerine koyuyorum.Sonra şükrediyorum varlığına,şükür namazı kılıyorum gecelerce,teninden seccadenin üzerinde.niyetim belli,kabul olursa ne mutlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fikir şeettirin:)